Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Mors dag :)

Av Anna-Karin Sundström - 26 maj 2013 21:45

Firades med en skön promenad till Motormässan här i Östersund.

Gick runt där och kollade på en massa snygga bilar :) Snyggas var den på bilden :)

Dom hade även en tipsrunda. 10 rätt av 10 möjliga = vinst :) En polermaskin, dubbel "huvad" :) Haha, jag har ju ingen bil. Tur maken har.

Gick hem sen och åt på pizzerian här hemma. Sen mjukglass på macken :)

Har haft en härlig mors dag idag :)

GRATTIS ALLA MAMMOR PÅ MORS DAG :)

Ta hand om er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin Sundström - 16 juli 2013 14:24

Det är skönt med semester :) Det märks då ingen dag är den andre lik :) Hela familjen har sovmorgon på morgon = super skönt. Måste vända tillbaka nu snart då vi ska bort till helgen. Sen ska vi inte lägga oss efter 01:00 :P Nu ska jag kolla om K...

Av Anna-Karin Sundström - 25 maj 2013 22:03

Jag som trodde att jag skulle ha denna blogg uppdaterad regelbundet, men nä :( Inte så mycket har hänt sen sist.... Eller jo kanske.... Jag har tydligen fyllt år :) Inte jämt på något vis.. Kortet som är på bilden har jag fått av Laurina som har gj...

Av Anna-Karin Sundström - 5 maj 2013 18:54

Dagen började ca 7:30 då jag vaknade av Kajsa. Fixar henne som jag inte har gjort på jag vet inte hur länge :) Laurina kommer upp :) Maken får kaffe och snus på säng :) Han pyser i väg runt halv nio. Han har hjälpt en polare med lite i dag :)...

Av Anna-Karin Sundström - 4 maj 2013 19:34

Nu var det några veckor sen sist. Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Var på BVC i går fredag med Kajsa. På tre månader har hon gått når några hundra gram. Så det kommer att bli en ny vägning sista maj. Vikt minskningen kan ha med magsju...

Av Anna-Karin Sundström - 15 april 2013 19:37

Jag vet att det var ett tag sen sist. Har ju familjen och plugget :) Dålig ursäkt men det struntar jag i just nu, jag skriver ju nu. Blir en tidig kväll ikväll. Är trött och seg i kroppen. I morgon är en ny dag :) Kan ni tänka er att jag län...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards