Alla inlägg under april 2013

Av Anna-Karin Sundström - 15 april 2013 19:37

Jag vet att det var ett tag sen sist.
Har ju familjen och plugget :) Dålig ursäkt men det struntar jag i just nu, jag skriver ju nu.

Blir en tidig kväll ikväll. Är trött och seg i kroppen.

I morgon är en ny dag :)
Kan ni tänka er att jag längtar till plugget redan. Jag har så underbara vänner i klassen :)

Rasterna vi har är hur roliga som helst :) Rundpingis :) Till och med har vi fått med lärarna som vi har :) Hur kul är inte det?

Nu blir det lite TV sen sova :)

Ta hand om er <3

Av Anna-Karin Sundström - 2 april 2013 14:08

Då var vi tillbaka där vi ska vara :)
Dock har Laurina påsklov, men hon är på fritids.
Det har gått bra på dagis för Kajsa idag :)
För min del och skolan så blev det ingen vanlig dag. Vi var inte full styrka så vi tog och åkte in till stan för att fika då de håller på att fixar i köket på skolan. Hum, hur gör vi då på fredag då Laurina ska följa med mig. Vi tar med eget fika. Det får jag göra de resterande dagar iaf :)
Kanske ska snurra ihop nå muffins och ta med? Får se hur jag gör.

Blir lite smått irriterad :( Vart man än går så finns det IS som är blank. Kul = inte det minsta. Jag halkade till utanför skolan i morse :( Snart är det borta och sommaren är här :) Frågan är om vi får någon sommar i år?

Ta hand om er <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards