Alla inlägg under februari 2013

Av Anna-Karin Sundström - 26 februari 2013 12:45

Blev inget skrivet i går då Laurina var hemma från skolan. Hon är även hemma idag. Lite feber och ont i huvudet :(
Får se om det blir skola i morgon.

Dessa dagar har inte varit som de ska, förutom då mannen har varit på jobbet. Sen sova för Kajsa, men hon har ändå somnat på kvällen :)

Ta hand om er <3

Av Anna-Karin Sundström - 24 februari 2013 12:47

Storsessan har feber :( Jag som hade planerat en lekträff för henne idag :(

Lillsessan är som hon varit de senaste dagarna.

Tur man har en superman hemma <3

Ta hand om er :)

Av Anna-Karin Sundström - 23 februari 2013 12:34

Lördagen är här som började halv sju :)
Jag är seg som sjutton :( Skulle ha tvättat i tvättstugan, men jag orkar inte :(
Kan kanske bero på att jag vaknade i går 2:40 av Kajsa. Dessa tänder som inte vill titta ut. Hon åt inte något igår :( Så hon fick flytande mat. Tur att hon inte vägrade välling.
Min kväll slutade sent för att jag sökte lite jobb. Fler ska sökas idag, om jag hittar något intressant.
Jag hittade dock ett som skulle vara super. Men det var natt jobb. Söka kan man alltid göra.
Har dock ett problem. Jag kan inte börja jobba förens den 25/3.
Ta hand om er :)

Av Anna-Karin Sundström - 21 februari 2013 18:01

Snart är denna dag till enda.

Det har inte hänt ett dugg idag.

Maken fick ledigt från jobbet :) Synd att det blir heldag i morgon :(

Jaha vad hittar man på i morgon då, ja och Kajsa?

Ta hand om er :)

Av Anna-Karin Sundström - 20 februari 2013 20:52

Var öppet hus på Laurinas skola i går.. Kajsa blev trött så hon Dick ingen gröt :( Vilket var ett dumt val. 00:40 vaknade jag av att Kajsa var ledsen. 02:00 fick hon en flaska välling och somnade bums :)
Jag somnade inte på en gång :(
Kliver upp 07:40. Ser Laurina sittandes i soffan tittandes på TVn. Frågar henne om hon ätit frukost. Det har hon inte. Få henne att fixa det själv då jag tar Kajsa. Hon hinner. Går själv till skolan 07:55, hoppas att hon hann innan hon börjar 08:00.

Har träffat "mina" vänner för näst näst sista gången idag :( 2 gånger kvar :(

Var på rekryteringsträff på AF idag :)

Nu ska jag hämta en liten tjej som vaknat :( Jävla tänder.

Ta hand om er :)

Av Anna-Karin Sundström - 19 februari 2013 15:49

I dag är det öppet hus på Laurinas skola.
Ska bli spännande och se hur/vad dom gör på dagarna.

Ta hand om dig :)

Av Anna-Karin Sundström - 18 februari 2013 16:21

Nyss hemkommen efter att jag och Kajsa har hämtat Laurina på miniminiorerna :)
Ska snart fixa middag, spagetti och köttfärssås blir det idag.

Tog en promenad på totalt ca 1 timme idag så Kajsa fick sova :) Det var skönt. Tog dock bussen hem från Hofvallen :)

Kommer nog att somna gott i kväll :)

Av Anna-Karin Sundström - 17 februari 2013 23:36

I morgon är det en ny vecka som innehåller en hel del för vissa i familjen.
Öppet Hus på Laurinas skola.
Jag ska till AF för att jag blivit inbjuden på rekryteringsträff.

Är några höjdare i veckan.

Nu hoppas jag på att sova någon timme.

Ta han om er :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards